новини корупції

Спливли нові факти щодо співпраці людини Трампа з Росією, — СNN

Екс-радник президента США Дональда Трампа з питань національної безпеки Майкл Флінн збрехав в минулому році під час виборчої кампанії, що отримував гроші за виступ в Москві не від російського урядового телеканалу RT, а від американського агентства. Про це йдеться у листі старшого члена Комітету Палати представників з нагляду конгресмена Елайджі Каммінгса чолі цього ж комітету.

Як зазначається раніше Флінн визнав, що його наймали для виступу, розповівши багатьом медіа в липні і серпні 2016 року, що отримував гонорари за мовлення. Але він відмовлявся називати суму, заявляючи, що виплати йому робило американське бюро доповідачів, а не російський мовник.

У зв’язку з цим наводиться навіть заяву Флінна, яке він зробив для Yahoo News у липні: «Я не брав ніяких грошей у росіян».

А документи, отримані Комітетом Палати представників по нагляду, показали, що саме телеканал Russia Today виплатив компенсацію безпосередньо Флінна в якості частини пакета платежів для американського бюро доповідачів Leading Authorities Inc.

Пакет також включав оплату послуг самого бюро та візові збори.

У листуванні між Russia Today і бюро, представник RT зазначив, що виставлена спочатку ціна за присутність Флінна була «дуже високою», і попросив компанію зменшити оплату. Крім того, серед документів Комітет Конгресу отримав копію чеку Бюро доповідачів за організацію перебування Флінна в Росії.

Крім того, як стверджується в матеріалі, комітет Палати представників з нагляду також отримав електронний лист, датований 13 листопада 2015, від чиновника RT телебачення Росії, де було вказано, що «ми покриємо виплату винагороди генералу Флінна в нашому офісі в Лондоні».

Facenews

Click to comment

Leave a Reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Популярные новости

To Top