новини корупції

Редакції CNN покинули три журналіста після видалення статті про Росію і Трампа

Джерело, який розповів про розмову кандидата на пост радника Трампа та голови РФПІ про пом’якшення санкцій, був перевірений неналежним чином, визнали в CNN.Три співробітника американського телеканалу CNN покинули редакцію в понеділок, 26 червня, після скандалу з публікацією статті про зустріч фінансиста Ентоні Скарамуччи з главою Російського фонду прямих інвестицій (РФПІ) Кирилом Дмітрієвим в Давосі. «CNN прийняв відставку трьох журналістів», — сказано в офіційному повідомленні на сайті телекомпанії.

Раніше CNN також видалила саму статтю від 23 червня. Там стверджувалося, що Конгрес США веде розслідування відносно Скарамуччи за те, що той нібито обговорював з Дмитрієвим пом’якшення санкцій щодо Росії за дії.

Раніше Скарамуччи висували на посаду радника Дональда Трампа, однак призначення не відбулося. Редакція принесла вибачення Скарамуччи і заявила, що джерело не був перевірений належним чином, а сам матеріал не відповідає стандартам редакції.

В РФПІ раніше вказали, що при підготовці статті були допущені помилки. Так, наприклад, фонд не пов’язаний з Зовнішекономбанком і не підпадає під санкції. При цьому ні Дмитрієв, Ні Скарамуччи не заперечували сам факт зустрічі. У неділю інформаційний портал BuzzFeed повідомив, що керівництво CNN посилює правила публікації матеріалів про Росію. РФПІ — фонд обсягом 10 млрд доларів (близько 8,9 млрд євро). Він був створений в 2011 році за ініціативою уряду Росії для інвестицій в швидкозростаючі сектора економіки.

Ця новина також на сайті Deutsche Welle.

Facenews

Click to comment

Leave a Reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Популярные новости

To Top