Партія Ляшка задешево піариться у виданнях Ахметова

«Радикальна партія Олега Ляшка» платить за рекламу в медіа, що належать олігарху Рінату Ахметову, в сотні разів менші суми, ніж повинна була б.

Про це йдеться у матеріалі громадського руху ЧЕСНО.

Так, у 2016-2017 роках ТОВ «Медіапартнерство», яке забезпечує рекламу в медіа-холдингу Ахметова, отримало від партії Ляшка лише 200 тис. гривень за інформаційні послуги в газеті «Сегодня». При цьому ніяких оплат послуг газети в 2016 році здійснено не було.

За 2 роки Ляшко присвячено не менше 87 матеріалів (сімдесят другий 2017 році). Дешевше всього, згідно з наданими розцінками, реклама коштувала в газеті «Сьогодні» — 14,7 тис. гривень. Це ¼ смуги. Але насправді новини про Ляшко займають більше чверті смуги.

Але навіть у такому випадку вартість рекламної кампанії тільки за 2017 повинна скласти 1,056 млн гривень. Ймовірно, «Радикальна партія» платила газеті готівкою або послугами.

Крім того, в 2016-2017 роках на сайті segodnya.ua були розміщені 266 матеріалів, що мають ознаки замовності. Частина з них дублює опубліковані в газеті, але на сайті вони вже без рекламного маркування. Ціна такої новини на segodnya.ua — 10 тис. гривень.

Загалом, згідно з аналізом ЧЕСНО, за 2 роки «Радикальна партія» за присутність на сайті segodnya.ua повинна була заплатити 2,66 млн гривень.

Цікаво, що ці ж матеріали згадувалися в новинному блоці і на телеканалі «Україна», який у звітах «радикалів» взагалі не фігурує. Сам Ляшко в 2016-2017 роках понад 120 разів з’являвся тільки в новинній програмі «Сьогодні». Частим гостем він є і в студії каналу.

На думку співредактора MediaLab.Online, викладача Школи журналістики УКУ Отара Довженка, політик Олег Ляшко спочатку був медійної технології та останні кілька років мажоритарним акціонером проекту «Ляшко» став Рінат Ахметов.

«>

Источник

Click to comment

Leave a Reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Популярные новости

To Top