новини корупції

Мураєв передав телеканал NewsOne в управління Портнову — Олігарх

Колишній заступник глави адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що отримав в управління телеканал NewsOne. Про це «ОЛІГАРХ» дізнався з повідомлення «Української правди».

«Інформую, що позавчора у Відні підписав угоду про управління телеканалом NewsOne», – написав Він у Facebook..

Він розповів, що власник сто відсотків статутного фонду компанії Володимир Мураєв (батько нардепа Євгена Мураєва – УП) передав йому телеканал в управління строком на три роки.

«За умовами договору мені, на комерційних умовах, передано право здійснювати всю діяльність з управління телеканалом», – зазначив Портнов.

За його словами, угода передбачає, що протягом цього періоду власник не має права втручатися в діяльність Портнова або в односторонньому порядку припинити договір.

У разі, якщо власник захоче продати канал, за умовами договору він повинен пріоритетно запропонувати його Портнову.

У коментарі Українській правді на питання про комерційні умови угоди, Євген Мураєв відповів:

«Це комерційна таємниця і не найважливіший у цьому договорі аспект».

Пізніше Євген Мураєв у Facebook підтвердив, що NewsOne перейшов під управління Портнова.

“З понеділка (3 вересня – УП) NewsOne переданий в управління відомого юриста і просто хорошій людині, з яким ми бачимо світ однаково мальовничо, Андрію Портнову. Тепер він буде здійснювати всю діяльність по управлінню і регулюванню інформполітики», – написав Мураєв.

Як повідомлялося раніше, улюбленець Ахметова отримав 218 тисяч гонорару на телеканалі Мураєва
Надрукувати
Павло Полтавченко
«ОЛІГАРХ»
Источник

Click to comment

Leave a Reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Популярные новости

To Top